Αντιμέτωπες με τον ανταγωνισμό του τραπεζικού τομέα, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται ολοένα και περισσότερο στο επίκεντρο της στρατηγικής ανάπτυξης των τραπεζών στην Ακτή Ελεφαντοστού. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας καλύτερης κατανόησης της εμπειρίας των πελατών και των προσδοκιών τους, όσον αφορά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα, που είναι ο στόχος του τακτικού μας βαρόμετρου μελέτης για τον τομέα.
Πράγματι, μέσω δύο προσεγγίσεων (τηλεφωνικές έρευνες στους πελάτες και μυστικές επισκέψεις στο προσωπικό των καταστημάτων), η ομάδα μας μετρά τους δείκτες σύστασης και ικανοποίησης των πελατών αξιολογώντας το προσωπικό των καταστημάτων με βάση κρίσιμους παράγοντες.
Ο στόχος είναι να γνωρίσουμε τις συνήθειες όσον αφορά την αγορά ασφάλισης και να βοηθήσουμε τον επενδυτή να αξιολογήσει την αγορά του και να βελτιώσει την ιδέα του.